Är hemma tidigt!

Inget speciellt som hänt sen igår ;) Var och hjälpte till på någon dans grej, satt i insläppet sedan vidare hem till Malin.
Jag kom hem för ung 1 timma sedan, var i stallet 8 imorse så är redan klar. Riwe gick ut idag. Han var pigg som vanligt och hade damp... Fast han är bättre när man rider själv. Jag klättrade lite, annars skrittade jag bara. På vägen hem takta han hela tiden, men så fort han börja takta fick han göra halt och stå där i några sekunder och om han taktade jätte mkt och inte ville lyssna så stanna vi och så fick han rygga några steg bakåt. Ibland funka det, ibland inte.
Såg att Jennie tagit en liten ''bloggpaus'' Jag känner nästan också så lite , har inget speciellt att blogga om utan om dagens ridpass , och om min dag typ! Och lite annat som inte angår bloggen.. Men jag försöker så gott jag kan! Så får vi se vad som händer framöver.
Varför ska allt vara så svårt!?
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0