Bildminnen 1

Jag har ett minne ifrån i vintras jag tänkte ta och visa er. Det var när jag tog hand om min kompis häst i 3-4 veckor. En söt liten C-ponny var det jag red under den tiden och det är då jag får känna på det ''verkliga hästlivet''. Vilket jag tycker blir för mycket då det känns som man inte hinner med någonting annat. Men jag tackar aldrig nej till att sköta om mina kompisars hästar när dem åker bort och så vidare då det är ganska kul just dem första veckorna då det är något nytt som händer som inte är en vana i livet.

Så tänkte ta och visa er lite bilder som vi tog under en av dagarna som jag hade han.
Fotografering med : Molly Rodin Augstsson






















Ponnyn heter Japp och hans lyckliga ägare vid namn Ellika Hermansson.
Någon som skulle vilja se bilder på oss två tillsammans?
/ Jennie Olsson

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej.
Skulle bli väldigt tacksam om du kunde be Japps ägare maila mig. Jag ägde honom mellan 2000-2007
Snälla hör av er!!
Med vänlig hälsning,

2013-08-18 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0