Bildminnen 2

Jag & Dyll Haar


Elin Abrahamsson & Pinto


Matilda Antonsson & Zorro



Bohuscupen Final, den tävlingen jag har mest minnen ifrån. Kommer ihåg den dagen som den var igår.
Nollade första LD:n som en smäck, han gick verkligen jätte fint. Dock tänkte jag mer på en lugn och fin runda än att gasa på och klara maxtiden som var rätt kort. Så fick tyvärr 1 tidsfel, men vad gör det. Känslan var underbar.. Sedan var det final klassen, LD+5. Går in och nollar den med, så duktigt min fina lilla Dyllan var då.
Verkligen en av mina finaste minnen på tävlingsbanorna... Efter allt slit, satt allting!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha kolla mina fötter snacka om att jag har blivit bättre!!!

2011-04-24 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0