Dålig uppdatering - jag vet

Jag vet, dålig uppdatering. Men eftersom ni inte ger ngt till oss så ger vi inget tillbaka. Nej, men ni får kommentera mer, börjar tappa motivationen! men jag vet, bloggen är inte bäst men lovar att bättra mig om ni börjar kommentera mkt :)
Sen är det mkt läxor som ska göras med. Var ju i Spanien för två veckor sen och jag har lite läxor kvar från den resan samt eftersom vi har hemstudiedag på tisdag=ännu mer läxa! Sen är det mkt med Riwe. Flyttar på söndag till ett annat stall :/ Då vi har 2,5 mil till stallet i munkedal. Det blir 10 mil om dagen om mamma eller pappa ska hämta mig och köra mig dit och fram och tillbaka. Så det är göra iordning för det och har hundra saker som jag verkligen måste köpa! t.ex foder , ska byta foder nu till luzern då han har börjat gå ner i vikt om inte det funkar kan det vara så att han har mask. Vem vet , orkar inte bry mig...
Är sjukt stressad , hinner ingenting längre...
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. De blev Thonna. Vill du se film, bilder elr båda?

Stella får träna imon.

2011-04-25 @ 18:24:47
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

kollar på eran blogg varje dag :)

2011-04-25 @ 20:04:23
URL: http://dressyrsmurfarna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Varför ska du flytta Riwe??

2011-04-25 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0