Dyll Haar, jag saknar dig!











Den finaste ponny som finns, gud vad jag saknar dig.
I början var du ingenting för mig, jag vad dig chansen du klev rakt in i mitt hjärta. Våren 2010, då vi blev ett team. Det såg man på våran utveckling tillsammans, vi kom över allting i slutet. Ingenting som stoppade oss, våra busiga uterietter, alla våra hopptävlingar och hoppträningar,  alla våra dressyrträningar och alla våra kelstunder i boxen.
Den ponnyn som jag faktiskt kunde gett allt för, men då kommer dem stunderna när hästarna blir gamla och ska gå ur verksamheten. Men jag vet att du har det bra där du är nu och det är jag glad över, men gud vad jag saknar dig Dyll Haar. Snart ska jag komma och hälsa på dig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jennie han mår jätte bra och är som en gud, han är pigg och busar mycket med sina kompisar i hagen och du måste komma snart :D

Jag har också tävlat han klubbtävlingar ju och vi har aldrig kommpit hem utan rosätter :D <3

Gå in på min blogg och kolla :D Men kan jag låna bilderna på dig och dyllan som du la ut i detta inlägget? :D <3

2011-04-15 @ 21:28:21
URL: http://dressyrsmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0