Inget speciellt

Sitter hemma hos Malin. Har vart i stallet sen vid halv 11 ungefär ;) Malin och jag red till tjärnsjön och ''badade'' lite. Vi gick ut i vattnet så de var nästan vid magen. Annars har jag ingen kommentar om dagens ridapss -.- Tror jag aldrig ska rida ut mer. Han hade ingen respekt alls och sket i allt jag gjode. När jag sa till honom så ställde han sig rakt upp och var jätte jobbig. Ska longera honom varje dag nu tills han åker till slakteriet. Nej , men får börja rida ut själv eller ngt så han får lite koll vad jag gör...

Ikväll blire att hjälpa till på någon dans. Jag , malin  , jossan och myggan ska sitta i insläppet 7-10 eller ngt ;) Sen sover vi hos Malin tills imorgon. Så ingen uppdatering mer från mig tills imorgon ;)


Malin hade i stort sätt inga bilder men hittade denna: Ser ni att de rör på sig ?

/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0