Kiropraktorn

Som sagt så var ju kiropraktorn här igår. Jag var ju inte med så hon skrev lite kort på ett papper. Han var väldigt stel i bäckenpartiet och det har han alltid vart. Eller ''väldigt'' har han inte vart men lite gran. Sen har jag ju bara skrittat i nästan 2 månader nu! Och han har tappat hur mkt muskler som helst. Så ut i skogen så mkt som möjligt för att stärka hans kropp och muskler. Och heslt barbacka. Jag ska ta och kolla hur sadeln ligger nu (tror inte hon gjorde det) så ser jag lite. Men jag tror iaf nu att jag kan börja trava och galoppera ute , precis som ett vanligt ''ute'' pass.
Sen ska jag börja jobba honom mer från marken. Longera honom..
Så nu rider jag ut så mkt jag kan (om det inte spöregnar) och longering 1-2 ggr i veckan :) Så ska det nog gå bra. Hon kommer v. 19 igen och då får han en ny tid igen då tror jag ;)
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0