Lite uppdatering

Kom hem för en timma sen :) Har vart i Kungsbacka och provridit ponny. Det gick helt okej tyckte jag och ponnyn var fin.
Riwe vilade idag och igår tyvärr. Han fick iaf nya skor igår :) Och så är han avmaskad. Allt klart inför flytten på söndag! Imorgon blir det att packa och rida. Ska packa ner allt i ikeapåsar och kanske packa in saker i transporten ? Vet inte riktigt hur jag gör. Riwe får en skritt tur ut imorgon, så får jag hoppas att han sköter sig.
Ska se om jag kan ta mig ner till Kungsbacka imorgon igen till svensk ridsport med pappa. Men vet inte om jag hinner.
Har verkligen ingenting att blogga om, något förslag ?




Fina ponny
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför ska du flytta Riwe??

2011-04-29 @ 20:47:23
Postat av: Anonym

kan du inte skriva lite om flytten? och vad/vem du kommer sakna mest och varför? bra blogg! ;)

2011-04-30 @ 20:20:10
Postat av: Anonym

vart ska du flytta? :)

2011-05-01 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0