Little River

En sak jag tyckte ni skulle veta.
Sen ungefär 4-5 veckor tillbaks har Riwe inte vart sig själv. Det började när jag red ut. Han började stegra , hoppa rakt upp i luften , gå ner i dikerna mm. Visst han är pigg när man rider ut och kan hitta på saker men aldrig har han gjort såhär. Först trodde jag att han hade ont men han höll bara på så när jag red ut. Så varför skulle han bara ha ont när jag red ut ? Men det blev värre för varje gång och till slut blev det nästan farligt att rida honom. Sen efter ett tag började han göra så i paddocken med. Så jag kände och tryckte lite på ryggen och då reagerade han på ett ställe.
Dock har han blivt mycket bättre. Och jag tror inte han har ont längre. Men jag rider barabacka ändå och skrittar honom bara. Kiropraktorn kommer imorgon så då får han behandling så hoppas jag att han blir bättre. Och jag har en känsla av att det kan vart sadeln som har legat fel på honom. Därför har han haft ont. Men jag vet inte. Får se när kiropraktorn kommer imorgon :)
Så det är därför jag bara skrittar och rider barbacka ifall ni undrar varför jag inte rider ordentligt ;)
/ Linnea
Fina ponny <3

Kommentarer
Postat av: jennie - hästblogg

sjukt fin bild :)

har du mer bilder ifrån den dagen?

2011-04-20 @ 09:25:21
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0