Min dag

Hinner inte med ngt längre känns det som. Ska skriva NO läxa 2 sidor tills imorgon, har jätte många glosor i spanska tills på fredag och så tror jag att vi ska ha matteprov nästa vecka ? -.- Att skolan alltid ska förstöra allt. Men bara jag får undan skolan lite så lovar jag bättre uppdatering och lite andra intressanta inlägg :)

Riwe red jag bara lite i paddocken idag. Skritt och lite trav, jobbade honom i form och mycket skänkelvikningar mm. Han lyssnade bra men var lite på tårna eftersom det var hinder framme i paddocken. Tror han vill hoppa.... Sen ska jag ju byta stall på söndag. Så då ska det packas lite och så :)
Imorgon har jag skolan först 8-3 sen till stallet kommer hem runt nio, så blir nog ingen uppdatering imorgon från min sida. På fredag är det skolan sen blire ner till göteborg, kan ni gissa vad jag ska göra !? :D
Så kommer tillbaka fredag kväll med bloggningen igen.
Nu blir det NO-läxa!
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

provridning?

2011-04-27 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0