Något som är lite utanför hästvärlden

I tisdags tog jag mig mod till något som jag velat göra ganska länge och efter lite tjöt så gick mina föräldrar med på det.
Så i tisdags blev det iväg till Viking och ta hål i naveln, alla hade sagt att det inte kändes någonting men jag tyckte det gjorde riktigt ont. Vet faktiskt inte varför jag tyckte det, tror jag är väldigt klen när det gäller sådana saker. Ramlar jag av en häst och slår mig ordentligt är jag ganska snart uppe igen och rider även fast jag har ont bara för att inte hästen ska vinna i just det läget. Så tänk vad olika ens smärtbegränsingar är i olika situvationer. Men nu i efterhand är jag i vilket fall jätte nöjd och glad över att jag gjorde det.


Tar en bild ifrån google, då jag inte tagit någon på min än. Men det kommer nog senare :)
/ Jennie Olsson

Kommentarer
Postat av: my

Svart klänning med nitar säljes billigt!



+ FRI FRAKT!



http://www.tradera.com/Svart-party-klanning-nitar-jenny-skavlan-for-BIKBOK-auktion_301742_130709184

2011-04-14 @ 07:04:59
Postat av: Malin

Vill du vara med i dagens blogg? Gå in på min blogg då :)

2011-04-14 @ 07:43:09
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Uschans! Jag ogillar allt som har med piercingar att göra! Särskilt naveln!!! Men kul att du passerat en gräns o att du vågade! :)

2011-04-14 @ 09:35:30
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0