När hon ändå tog upp ämnet..

När linnea ändå tog upp ämnet att blinga sin hjälm blev jag lite små sugen på att blinga min charls owen ayr8..
Så tog och goggla efter det och skulle se om det fanns någon som gjort det och sedan se hur resultatet blev, om det blev snyggare och så.



Denna bilden till vänster hittade jag, jag har en svart och hon på bilden en marinblå. Men annars är det exakt samma hjälm :)
Jag tycker att det var snyggt att blinga denna hjälmen och det passade bra in med resten av hjälmen. Inte för mycket brytning mot det andra, det andra är att det kanske blir för mycket? Eftersom den redan är rätt mycket silver i mitten på hjälmen och det är där man får blinga om man vill ha det snyggt. Är ju den typen som hon gjort på bilden som jag är intresserad av ifall jag skulle få för mig att göra det.


Eller ska jag låta bli och ha den som jag har den? Alltså helt neutral, som på bilden till höger? :)
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: molly

det är nog första hjälmen (Förutom JW då...)som va snyggare med bling

2011-04-19 @ 19:38:13
URL: http://molllyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0