Presentation, del 1

Jag är en av dem två som bloggar här på bloggen, mitt namn är Jennie Olsson som ni ser här till vänster där det står lite om mig. Som ni ser där så rider jag alltså på ridskola, då jag känner att jag varken har ork eller tid till en egen häst. Men det stoppar mig inte att starta en bra hästblogg, jag rider somsagt på Lysekils Ryttarföreningen där jag trivs bra. Fin anläggning och bra ridskole hästar som är utbildade i dem flesta grenarna. Jag har tävlat upp till Lokal LC på lektionhäst inom hoppning då det är den grenen jag är bäst på inom ridningen och den jag vill satsa på. Kan ju säga att jag utvecklas mycket som ryttare det senaste året då jag fått bättre tränare sedan jag gick på min gamla ridklubb.

Dem hästarna jag fastnar för är dem med power i sig, ingen dans på rosor. Utan rida till framgången och få fram den tillsammans som ekipage. Bjudning till hinderna och hellre för pigg än för seg. Förr fastnade jag för dem segare hästarna men nu när man vill få ut mer av ridpassen så sitter jag heller upp på en häst där halvhalterna alltid står i fokus.







Det här var en del av min presentation, det kommer komma mera om mig imorgon och dagarana framöver. Där jag går lite mer in på hur jag är som person, här har ni fått veta lite om min hästsida. Men jag lovar det kommer komma mera. Något speciellt du vill veta så är det bara att fråga.

/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Den översta bilden var ju jättetuff! :D

2011-04-13 @ 17:03:59
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Noor

Häftig blogg! Kolla gärna in min nystartade hästblogg där man får följa mig och min foderhäst genom vår resa tillsammans :-)



http://noorolsson.myshowroom.se

2011-04-14 @ 11:25:14
URL: http://noorolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0