Presentation - Linnea

Japp , då var det bara jag kvar då att presentera mig :) Ser att Jennie bloggat för fullt medans jag vart borta , duktig Jennie!
Jag heter som sagt då Linnea Lundh. Jag bor ute på landet med min mamma , pappa och mina två bröder. I huset har jag även två katter. På fritiden är det stallet , plugga , kompisar och bloggen som gäller. Dock har jag ont om tid att vara med kompisar då hästen tar all tid. Så det brukar bli att de får hänga med ut till stallet istället.
Jag står i ett stall i Munkedal med min c-ponny Little River även kallad Riwe. Han är en gammal herre född 1992. Jag och Riwe har tävlat upp till LB med fina placeringar. Nu under hösten/vintern har vi jobbat mkt med dressyren. Han kunde nästan ingenting när jag fick honom och huvudet var upp mot himmlen i stort sätt hela tiden. Men nu efter mkt hårt arbete går han som en liten dressyrponny min lilla 19-åring.
Som alla ponnytjejer/killar vet måste man skiljas från sin ponny en dag. Riwe och jag är väldigt nära den dagen. Jag känner att vi har gjort allt tsm och jag vill klättra högre i klasserna. Så sen hösten 2010 har jag letat d-ponny. Men det går väldigt trögt! I januari hittade jag en ponny jag ville ha men den gick inte igenom besiktningen. Men en vacker dag hittar jag min drömponny... Dock hoppas jag att den dagen kommer snart..
Sen en sak jag inte nämnde när jag skrev om Riwe. Det är inte jag som äger honom. Även om jag skriver att han är ''min'' ponny. Jag lånar honom av en tjej men det funkar lika bra det ;)
Så nu har ni fått veta lite om mig och Riwe :)
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0