Ridläger sommaren 2011

Gud vad jag längtar tills ridlägret till sommaren, detta året blir att åka ner till Skåne på ett hoppläger.
Verkligen taggad inför detta då det verkar toppen, lärorikt och fina och bra utbildade hästar. Tror jag kommer komma hem med mycket kunskap och utveckling ifrån detta lägret. Lägret jag ska till i Skåne heter Awsporthorses, anläggningen äger rum Skyrup. Verkar vara riktigt bra tränare på detta läger med, jag åker ner vecka 25.

Någon av bloggläsarna som ska ditt eller varit där?













Några härliga bilder på den otroligt fina anläggningen, bilderna är ifrån deras hemsida.
/ Jennie


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du åker dit nästa år oxå så hänger jag på. fast denna sommaren ska jag ha sommarhäst

2011-04-27 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0