1 ponny + 1 ponny = 2 ponnyer

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja på varje inlägg ? Känns som om jag bara skriver ''hemma nu efter en dag i stallet/skolan'' Inget stort problem och det går att ordna!
.
Riwe gick på en galopprunda idag. Ingen lång runda men mycket galopp. Red även upp i skogen lite, hittade tyvärr inte stigen efter halva vägen så fick göra en egen väg, Riwe nästan snubblade fram över alla grenar men vi lyckades ta oss ut helskinande!
Har även fått frågan om att rida en ponny i stallet ungefär 3 dagar i veckan. Shirley heter hon och är en liten c-ponny (ser nästan ut som en stor b-ponny) Jonna rider även henne också några dagar i veckan och tävlar henne så nu är det mycket för henne i skolan (hon går sista året på gymnasiet) så då fick jag också ta och rida henne! Av olika skäl rider vi två henne. Vi är lite stora på henne (jag har aldrig suttit på henne) men Jonna är mindre en mig och ser lite stor ut. Men jag rider ju bara hemma så det spelar ju ingen roll.
Så nu vet ni om jag skulle nämna Shirley någon mer gång i bloggen så vet ni vem hon är.
.
Kommer bli ännu mer med en ponny till, så bloggen får lida men jag försöker, det vet ni!
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Matilda

du är grym linnea fortsätt blogga och tjata på jennie att hon faktiskt åxå får ta och börja jag hjälper dig ;)

2011-08-23 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0