Dagens Träning

Tränade ju som sagt idag. I början var han lite seg och lyssnade väldigt dåligt för min skänkel. Det blev bättre och jobbade på bra när vi började hoppa fram. Sen flöt allt bara på, jag styrde, han hoppade, jag bad honom svänga dit och han gick dit! Han hoppade super och det roligaste var att Helena sa att han måste var väldigt fin i markarbetet för han var väldigt lydig och han lyssnade på alla signaler. Vilket kändes super roligt då jag jobbat extremt mycket med det :)
En bra avslutning för mig för och Riwe och förmodligen  våran sista träning tillsammans. Han ska bara få ta det lugnt och skritta ut mycket i skogen. Såg även nu efter träningen att han fått skav av sadelgjorden så det blir att rida barbacka lite. Inte för jag tror han har så ont av det då han skulle visat det på träningen. Så barbacka och ut i skogen så blir allt nog bra :)
.
Imorgon blir det ut med segelbåten hela dan. (inte våran men mammas systers) och ligga på stranden hela dan och ut till stallet senare på kvällen.
.
Gammal bild sen 2009...
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0