Ett par nya jeans i garderoben

Slutade redan vid 13.05 idag och tog mig en tripp till Torp med Moa. Hittade ett par jeans som jag är nöjd med. Tyvärr kostade dem 500 kr så där rök lite pengar men var verkligen i behov av ett par nya jeans. Skulle behöva ungefär 50 par till men det får vänta.
.
Jag åker ut till stallet senare ikväll. Riwe ska förmodligen (som det ser ut nu) gå ett kort markarbetes pass i ridhuset med lite bommar. Om jag orkar bära fram några. Annars blir det bara att jobba igenom hon lite, vilket egentligen inte spelar någon roll.
Måste även skicka iväg min tävlingskjorta som jag fått sålt (har även fått sålt min kingsland tröja med rosa lappar på) skulle egentligen gjort det i måndags men har haft ont om tid. Så det får bli nu innan jag åker upp till stallet.
.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0