Farligt

Det är riktigt farligt att vara ute på nätet och kolla på ridkläder eller saker till hästen :( Finns så grymt mycket fint, man vill bara vinna 70 miljoner på lotto och åka och köpa precis vad man vill...
Förövrigt har jag ingen aning om vad jag ska lägga mina pengar på... Jag har jag lite vardags kläder som jag måste betala till mamma. Tyvärr så är det nästan uppåt 1000 kr :( Har ju jobbat lite hemma så kan se om mamma kan betala alla kläder i utbyte mot det.
.
Sedan skulle jag behöva (eller egentligen inte) lite nya ridkläder till mig. Skulle vilja ha den där tröjan ''my heart belongs to kingsland'' och en vanlig tävlings tröja. Funderar på om jag ska sälja min marinblåa tröja med rosa på armbågarna ? Även min tävlings skjorta... Har ingen aning. Hittade även en tröja som jag letat efter väldigt länge och den fanns i min storlek!
Jag får ta och rensa lite bland ridkläderna imorgon så får vi se vad jag vill ha kvar :)
.
Denna har jag kollat på länge fast marinblå!
Och denna kingsland tröja som jag kan ha på tävling. Känner att jag köper en kavaj när jag mer börjar tävla på nationell nivå :) Tycker det är grymt skönt att tävla i vanlig tröja!
Hittade även denna snygga scapa huva! Inte så mycket kosta den heller.
Det är så svårt, vill ha så mycket men pengarna räcker inte till tyvärr....
Nej, får väll fortsätta att dregla lite till :(
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0