Klockan står ställd på 06.00

Japp, upp tidigt imorgon för att åka på tävling! Ska ner till Lilla Edet med Ika och hennes ena häst Sigge. Hon ska även hoppa en i stallets häst, Lillan. Jag har nog inte vart på stor hästtävling sen 5 års tillbaks ? Även då var det med Ika. Då kom hon även på... Ja, kommer inte ihåg vilken placering men från 6:e placering och frammåt då de är en vit rosett :) Jag fick den rosetten av henne och nu hänger den på väggen bredvid en tavla när jag sitter på Sigge för några års sedan. Typ 7 år sen ? Längesen iallafall...
Nu är det dax igen och det ska bli riktigt kul :D
.
Ika och hennes häst Quatre Mains även kallad Qnacken som hon tävlar upp till 140 med :)
Ika och hennes häst Garcon även kallad Sigge som hon har tävlat upp till 130-140 men nu upp till 120 då han är 21 år ? tror jag... Ika har faktikst haft honom sen han var bebis och ridit in hon själv, om jag inte minns fel :) Får ta och fråga henne imorgon!
Hon har även ett 3-årigt sto vid namn Cassandra.
Nu fick ni lite info om min ''faster'' Ika.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0