Mobilbloggning

Kör på att mobilblogga nu eftersom jag sitter hos familjen Wemmel. Gick riktigt smidigt och snabbt idag med stallet, tjo hej så var vi klara på bara några timmar. Rent och fint blev det och så gött var det att få in helt nytt och rent spån i boxen! La in ungefär 3 spånbalar vilket resulterade till att Riwe får det väldigt mysigt inatt.. Han fick faktiskt vila idag då jag inte hann rida honom. . Min kingsland tröja kom även idag. Snygg var den och passade perfekt! Bättre kan det inte bli !? Får se om jag får tag på en kavaj innan tävlingen annars tävlar jag i tröjan vilket går lika bra :) . Förövrigt så såg jag på nyheterna att kl 20.45 kommer hästsport på Eurosport. Fälttävlan tror jag det var :) /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0