Paddling och äckliga djur

Har vart ute och paddlat med klassen i två dagar nu därav uppdateringen.
Det har vart blött, lerigt, kallt, mysigt, myggor, grodor, ormar och getingar. Har själv blivit stucken av TRE jordgetingar. Jävla små fula kryp! De var jätte många som satte sig på mig och jag fick inte bort dem !? Det gick bra men usch vad äckligt det va.
Såg en orm i vattnet och hoppat grodor lite över allt. Men jag är vid liv som tur är. Är grymt trött och stel och alla mina kläder är leriga och smutsiga. Det har vart mysigt och även lite kul att paddla. Har aldrig gjort det förut ? Även om vi krocka med saker och var nära på att välta så var det roligt!
.
Stallet blir det senare ikväll känner att jag nog behöver sova..
Riwe ska ridas ut!
.
Fick även en fråga om varför jag gör punkter mellan raderna istället för att bara göra ett stycke. Jag lovar att de inte sitter där för att jag tycker det ser snyggt ut utan för när jag publicerar inlägget drar hela texten ihop sig om jag bara hoppar över en rad. Blir jobbigt att läsa mm. Så därför är de punkterna där.
.
Mys med klassen!
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta en print på hur det ser ut så kanske du kan få ett tips hehe

2011-08-31 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0