Regnet det bara öser ner...

Regnat konstant hela tiden sedan i morse. Tur att min lilla vita ponny har på sig ett regntäcke.
Händer inte jätte mycket idag, stallet sim vanligt. Ingen aning vart Riwe ska göra idag... Tror han ska ta det lugnt med en skritt tur ut eller i ridhuset, beror på hur mycket det regnar. Känner att jag börjar bli lite för bekväm med att ha ridhus, får väll ta och rida ut ovasett hur mycket det regnar!
Åker även bort nu i helgen så Riwe ska vila under dessa två dagar och bloggen vet jag inte hur det blir. Verkar som om Jennie har tagit sommarlov och ska se om jag kan göra lite tidsinställda.
.
Älskade ridhus <3
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är grym linnea att du håller igån bloggen medans lata jennie är i turkland och latar sig. :)

2011-08-19 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0