Rolig tävlingsdag!

Hemm nu efter en varm tävlings dag :) Ika och Sigge skötte sig utmärkt och i första klassen kom hon 7 av 13 placerade och i andra 17 av 20. I sista klassen rev hon tyvärr sista hindret i omhoppningen, om hon inte gjort hade hon faktiskt vunnit den klassen men den gammla gubben skötte sig utmärkt ändå. Fick tyvärr inte med den andra hästen då hon vägrade gå på lastbilen, höll på ett bra tag, tillslut var vi tvungen att åka för att hinna med Ikas start med Sigge.
Jätte roligt och vart med och jag gjorde min första veterinär besiktning idag (a) hahaha, har ju aldrig hoppat högre en LB och eftersom man bara behöver veterinärbesikta från LA (på de flesta tävlingar) så har jag aldrig gjort det och har inte den bästa kollen ;) Vi kom på att han skulle veterinärbesiktas precis innan Ika skulle gå banan så då fick jag ta och veterinärbesikta honom. Jag vet ju ung hur det går till, ingen större deal men nu har man gjort det med :)
.
Kommer om en liten stund något jag är grymt sugen på!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0