Skolan väntar..

Hemma en efter en helg i skara! Som vart bra...
Vart även på skara hästsprort. Tyvärr hitta jag ingenting och blev faktiskt lite besviken då jag trodde de skulle ha större sortiment. De hade ytterst lite kläder som jag tyckte om. Skulle köpt ett par MH ridbyxor men tyvärr fanns den inte min storlek. Köpte iallafall en present till min bästa vän som fyller år imorgon.
.
Imorgon börjar skolan igen då. 8:an, mer plugg, mer läxor och betyg! Får helt enkelt hoppas på att jag får hysat bra betyg, jag är faktiskt rätt duktig i skolan om jag får säga det själv! :) Gör det jag ska typ...
Vet inte hur bloggningen kommer bli men det blir väll inte jätte stor skillnad än vad den är nu, varken upp eller ner...
.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0