Vilket schabrak ?

Satt och kollade på lite schabrak och funderar skarpt på vilket jag helst vill köpa...
Det blir inte riktigt en men det är alltid bra att veta vilket schabrak man vill ha när det väll är dags att beställa!
.
1. GlenGordon
2. John Whitaket Sammet
3. HV Polo Sports
4. Scapa Sports
5. Lamicell
6. Schockemöhle
.
Jag vet inte riktigt vilket jag tycker bäst om. Har ju ett John Whitaker Sammer schabrak men skulle inte sitta fint med ett till fast en annan färg!
Tror min ''topplista'' blir så här:
.
1. GlenGordon
2. John Whitaker Sammet
3. Schockemöhle
4. Scapa
5. HV polo
6. Lamicell
.
Tycker det glengordon schabraket är riktigt snyggt, speciellt i den färgen men det skulle vart grymt fult om jag hade det på Riwe som är vit men skulle vart grymt snyggt att ha det på en brun ponny :)
Som sagt vet jag inte vilket det blir en men det återstår att se :)
Vilket tycker ni är snyggast ? Och vilket tycker ni är ''fulast'' ?
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: jennie - hästblogg

john whitaker har du redan och inge ide att köpa ett till :)

tycker glengordon jag med, riktigt stilrent o snyggt.. den färgen var läcker den med!

2011-08-06 @ 21:59:40
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/
Postat av: Mtilda

tycker du ska ta gg schbraket

2011-08-06 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0