Ännu mera bilder på världens finaste häst






Fått ännu mer härliga bilder ifrån ridlägret i Skåne, kan säga att jag saknar det väldigt mycket och speciellt hästen. Red en annan häst i veckan och kände hur bortskämd jag var med att ha ridit Lalus, han var helt perfekt. Kan säga att detta året i ridningen kommer bli en ren katastrof, Britney är inte bättre och resten av hästarna som klubben har just nu är ingenting för mig. Ja, vi får helt enkelt se hur detta slutar.

Jag får försöka lösa detta så bra jag kan, sluta vara så kräsen och köra mitt egna race!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du borde hyra honom! :)

2011-07-30 @ 17:48:58
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0