Beslutsångest...

Vet verkligen inte vad jag ska göra med min KL tävlingsskjorta. Alternati nr. 1 är ju att jag har kvar den och använder den tills den blir för liten eller sliten. Alternativ nr. 2 är att sälja den och köpa en ny... Vet inte riktigt hur jag ska göra. Just nu lutar det åt alternativ nr 2 - sälja den och köpa en annan.. Problemet är bara att jag inte vet vad för någon ny jag ska köpa då. Får ta och åka till svensk ridsport någon dag och kolla vad de har där, var ett tag sedan jag var där nu...
Ta och hjälp mig nu !? Ska jag ha kvar den eller ska jag sälja den och då köpa en annan tävlingsskjorta ?


/ Linnea


Kommentarer
Postat av: jennie - hästblogg

varför ska du inte ha kvar den din mupppp?

2011-07-18 @ 18:59:14
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Onödigt att sälja den!!! skit samma om det är en dressyr skjorta den är snygg den är skön? det är det som är huvudsaken och dessutom tror jag inte någon kommer fram till dig på tävlig och säger " hahaah hon har en dressyrskjorta på sig x)"

2011-07-18 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0