Dagens och gårdagen ridpass

Gårdagens Ridpass:
.
Blev ett dressyrpass i paddocken idag. I början var han lite stel men inte värre en vad han kan vara. Jobbade igenom honom i alla gångarter och gjorde lite skänkelvikningar, öppnor och slutor mm. Och i slutet jobbade han på riktigt, riktigt bra! Duktig ponny. Kändes bra nu eftersom jag inte ridit honom på 1,5 vecka. Självklart har han gått under den tiden, snälla Jonna har ridit honom åt mig.
.
Dagens Ridpass:
.
Idag fick han faktiskt ett litet pass i ridhuset. Plockade fram två hinder, ett räcke och en oxer. Övade inte på något speciellt utan ''bus hoppade'' lite. Självklart tyckte Riwe det var jätte roligt och blev lite upphetsad där i slutet. Men han skötte sig bra och det kändes verkligen att jag fått igenom honom i dressyren igår. Han var jätte fin i början och arbetade på bra :)
.
Jossan var även med idag och tog bilder både idag och igår. Dock glömde hon kameran igår så fick bli bilder med min iphone. Inte alls lika bra kavlite men bätter en aldirg eller ? Idag tog hon bilder med sin system kamera men har inte bilderna en. Så det får vänta!
Vill ni se lite bilder från gårdagens ridpass ? Laddar bara upp ifall nu vill se! :)
.
Smakprov..
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja :D

2011-07-24 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0