Dagens Ridpass och lite annat...

Red Riwe en sväng i ridhuset idag, går knappt att rida ute. Vi har så grymt mycket myggor,flugor,blinningar,bromsar och allt vad det nu finns! Sprutar ner honom med flugsprej funkar ett tag men sedan är det på honom igen. Rider ut så ofta jag kan men idag fick han gå i ridhuset. Han har inte gått så bra i dressyr det senaste vart väldigt ointresserad av mig, nästan som jag inte finns när jag sitter på honom, så idag var jag fast besluten att idag ska han gå bra! Var väll samma visa ibörjan men sen släppte allt! Han gick så fint i alla gångarter och jobbade på jätte bra hela ridpasset! Det släppte inte helt men vi är på god väg :)
.
Ännu en gång nämner jag att det snart är falsterbo! 3 dagar kvar nu...
Skulle egentligen åkt till svensk ridsport någon gång denna vecka men pappa hade ingen tid att åka med ner så ska kolla på pioneer eller mountain horse på falsterbo. Lutar väll mmot pioneer men får se på det. Om jag inte köper de på falsterbo så åker jag ner till svensk ridpsort veckan därpå, innan jag åker tilll Spanien.
.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0