Dagens Ridpass

Blev uteritt med både Ika och Jonna idag. Lärde mig allt lite nya rundor i skogen idag.
Vi red bort förbi trvabanan och en liten slinga i skogen, jätte mysigt och en sån där lagom runda att rida. Riwe var pigg som vanligt, det var ett litet tag han kom ut med andra hästar, även fast jag faktikst håller mig till att rida själv när det gäller Riwe. Han blir väldigt uppstressad med andra hästar omkring sig när vi är ite i skogen och blir spänd och vill inte skritta. Det är allts roligt att rida ut med andra, jag gillar¨mer att rida ut med andra en själv men när det gäller Riwe tycker jag bättre om att rida själv :)
Han skötte sig faktikst hyffsat idag, lite pigg och lite stark, taktade även lite men annars skötte han sig helt okej :)
.
För världen är du bara någon, men för någon är du hela världen <3
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Michelle

vilken super härlig bild<3

2011-08-02 @ 23:57:05
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0