Falsterbo - 5 dagar kvar

Som ni vet sedan tidigare så åker jag ju till falsterbo lördag-söndag. Sover hos Malin på fredag och på lördag går bussen 6 på morgonen från Munkedal. Får bli att sova på bussen :)
Jag har faktikst inget speciellt att köpa, än så länge. Det är inget jag behöver iaf, ellet skulle behöva ett schabrak... Sen blir det väll något till mig. Behöver ett par stövlar det står mella pioneer och mountain horse får se var det blir men åker nog med pappa till svensk ridsport någon gång i veckan som han har lovat, ska se om jag kan få ihop lite mer pengar tills falsterbo då det kommer blir jag som får betala där. Jag får ju mitt barnbidrag så det är egentligen jag som ska betala men, men, inte mitt fel :)
.
Tycker faktikst de nya scapa schabraken är rätt snygga, kanske ska spendera lite pengar på ett marinvblått eller rött ?
Detta är också snyggt, har funderat på att köpa det länge men jag får se hur mycket pengar jag får med mig :)
Sen får de väll blir något till mig med ´, vet dock inte vad en...
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: jennie - hästblogg

för fan linnea, köp någon annan färg än rött och marinblååttt :) '

kör på grönt!

2011-07-03 @ 23:49:04
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0