Flasterbo Horse Show 2011

Sov riktigt gott inatt förutom att jag bränt mig på axlarna och kunde inte ligga på sidan men det funka ändå.
Har bränt mig över allt förutom där jag hade kläder på mig. Ser lite roligt ut för att  jag hade shorts på mig och jag är lite röd-brun på benen, alltså har jag en vit rand längst upp vid låren...
.
Snygg bränna eller ?
.
Fick iaf med mig lite hem från falsterbo.
Det blev:
- Pälsglans från sjöbogården
- John Whitaker schabrak
- Ridstövlar, Pioneer
.
Nöjd över de jag köpte, dock skulle jag behövt en fårskinns padd och så kolla jag även på en kingsland tröja men eftersom kontot krånglade så fick jag hoppa över det.
.
.
Nöjd över det jag köpte :)
Bilder kommer när jag fått tag i några!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0