Igår

Orkade inte uppdatera igår så skriver lite om gårdagen nu!
.
Var i stallet flera timmar igår och bara myste. Pysslade med Riwe i flera timmar, klippte kronränderna, hovskägget, nack ''stubbet'' och lite, lite på manen. Han fick sig en ordentlig ryktning också, det behövdes kan jag lova...
Han fick även ett litet ''minibad'' Jag tvättade manen på honom då jag fick stränga order av Jossan att hans man såg intill förj*vlig ut. Så nu är den vit igen, dock inte länge till ;)
.
Riwe fick gå ett dressyrpass i paddocken igår. Han jobbade på helt okej. Det var ju grymt varmt också så red inte jätte länge men ett sånt där lagom pass så han fick jobba igenom.
Idag ska han få skritta ut eller vila helt, får se. Bara för det kommer han var galet pigg imorgon men sist på träningen var han hur slö som helst och typ gick över hindrerna... Som tur var han sitt gammla jag redan dagen efter så det var ingen fara :)
.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0