Internet i stugan!

Nu lovar jag att bloggningen kommer bli bättre, för nu har jag internet i stugan.

Och under hela nästa vecka när jag ska ''sommarjobba'' så kommer jag kunna blogga. Jag och två andra tjejer ska ha hand om ponnyridningen på Nordens Ark i en vecka, jag hoppas på bra väder så man kan få lite bränna samtidigt som man går runt runt runt och leder barn och även lite vuxna. Tycker det kommer bli lite kul, är ju där tillsammans med två tjejer som jag umgås med mycket när jag väl är i stallet. En av de är 18år också och står som vuxen ansvarig, så tror detta kommer bli toppen. Vi alla tre tar ansvar själva.

Lovar er lite uppdatering om dagarna, eftersom vi får rida ut hästarna på eftermiddagen. Bilder med, om ni då vill?


/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0