Träning senare!

Är precis hem kommen från torp. Blev ett linne och en bikini. Skulle kollat på mer men det fick räcka, hahah. Jag gillar egentligen inte gå på stan/torp och kolla kläder. Gör det bara för att jag behöver nya kläder... Tänk om alla kläder bara hade samma modell och man hade samma storlek på allt så hade jag lätt beställt alla mina kläder på nätet. Det är ju roligare att gå på torp med kompisar, självklart! Men brukar mest bara gå och kolla på kläder när jag är med kompisar, har ingen aning varför men blir bara så.
.
Ska träna senare. Hoppas han inte är lika pigg som han var förra träningen, då var han verkligen jobbig!
Senare ska jag försöka tänka ut något att skriva om för att göra lite tidsinställda inlägg så jag inte lämnar er helt tom hänta nu i helgen :) Tror inte jag kommer ha någon möjlighet att blogga under helgen, isf mobilblogga men det blir bara korta och tråkiga inlägg då..
.
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Frida Holmström

Till Jennie: HAllå varför kan du veta om Nellie Berntsson och Nicholai Hollensen inte skulle kunna vara tillsammans?

Igentligen spelar det ingen roll om ålder !!!! Det får väl dom bestämma i så fall, eller???????

Du ska väl inte lägga dig i deras privat liv?????

2011-07-07 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0