Träns

Något jag funderat på att köpa länge är ett nytt träns. Men inte blivit av då jag lagt pengar på annat en det. Nu när jag kanske (inte alls säkert) har en ny ponny behövs lite nya träns och massa annat. Ett tävlingsträns och ett hemmaträns ska då köpas in.


Detta tävlingstränset kommer det att bli! Har kollat på det jätte länge men aldrig blivit att jag köpt det. Tycker det är snyggt och det är inte alls jätte dyrt som många andra träns från dyon är...
Finns att köpa HÄR för 1199:-


Hemma tränset får bli detta från hööks. Det är lite tråkigt att de härmat av dyon tränset men ska ju bara ha det hemma. Snyggt och lätt att byta bett eftersom det är knäppen på sidostyckena. Kommer nog byta pannband och sätta på mitt strasspannband istället :)
Finns att köpa HÄR för 479:-
/ Linnea


Kommentarer
Postat av: Victoria

blir nog bra med tränsen, båda är snygga tycker jag.

måste också säga att eran header var jätte fin, sån härlig känsla i dom två större bilderna! :)

2011-07-17 @ 18:12:24
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0