Bästa kompisar

Fick ett förslag om att skriva lite om mina bästa vänner och självklart gör jag det!
.
Min allra bästa vän heter Josefine Bohm! Bloggade tillsammans med mig och Jennie på våran förra blogg men bloggar nu med några andra. Vi träffades genom min syssling i ett stall där Jossan och min syssling red. Kommer faktikst inte ihåg direkt hur vi blev så bra kompisar men det spelar egentligen ingen roll. Hon och jag har stått i samma stall hela tiden vi har haft häst. Vi bestämmde tillsammans att vi skulle flytta till Munkedal (mitt förra stall) Men sen var jag tvungen att flytta till ett stall närmare oss och Jossan hade nära till stallet i Munkedal. Så där skildes vi ju tyvärr. Men vi går ju i samma klass så vi träffas varje dag i skolan.
Självklart har även vi våra brister och vi har tjafasat lite då och då men det gör alla någon gång!
En super kompis är hon verkligen!
Jag & Jossan
.
Sen har jag ju andra bästa kompisar men hon är min allra bästa kompis.
Jennie,Malin och My...
Jennie och jag bloggar ju tillsammans och har umgås mycket i stallet. Tyvärr så träffas vi sällan nu! Och det är verkligen tråkigt, får börja ses mer! Ska försöka få med henne till stallet när hon har tid. Och hennes kamera får följa med också :) Har många minnen med den underbara tjej!
Malin och My stog i Munkedal med sina ponnyer. Och vi blev riktig bra kompisar under den tiden jag stog i stallet. Har även många minnen med dem också och många goa hästminnen! Får ta och hälsa på dem någon gång i sommar med Riwe! Saknar dem otroligt mycket...¨
Jag och jennie :)
Jag,Jossan och Jennie förra året!
Malin och hennes ponny Colt :)
My på hennes ponny Pricken och Jossan på hennes ponny Vesuv :)
Indianer var det här!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0