Bilder kommer senare ikväll!

Hemma nu efter att ha hunnit med det ena och det andra.
Igår vad Jossan med i stallet och sov även hos mig. Hon tog lite bilder som kommer upp senare ikväll. Jag sov hos Jossan från igår till idag och idag kom även Isabella upp till Jossa och mig. Jag var med Jossan ute i stallet igår och red Colt (malins ponny) Jag har även hunnit med mitt stall idag och Queens ridpsort.
Fick med mig detta hem:
.
KL ridbyxor
♥ KL tävlingskjorta
♥ KL ridhandskar
♥ Shampo
.
Lämnade även tillbaka den vita tröjan jag köpte sist jag var där :) Behövde faktiskt detta som jag köpte idag, fast kanske inte ridbyxorna ? Känner att jag börjar ruinera min pappa på pengar nu, sorry pappa! <3
.
Smakprov från gårdagens Ridpass :)
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera bilder!

2011-06-17 @ 19:57:15
Postat av: Anonym

visa bilderna på de du köpte också!

2011-06-17 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0