Falsterbo

Som ni vet drar ju snart falsterbo igång! Jag har aldrig vart på fasletrbo men i år så åker jag dit med Munkedals Ridklubb! Ung, 30 st från klubben (de som är medlemmar) åker med ner och jag är ju en av dem. Vi ska vara där 9-10 Juli, ska sova på campingen förmodligen med mina kompisar Jossan, Malin och My.
Ska bli jätte spännande att åka dit och en sak jag är lite lättad över just nu är att jag inte behöver några nya kläder eller ngt till Riwe. Men vet att jag kommer hitta massa saker där ändå som jag vill ha. Vet just nu inte hur mycket pengar jag har på kortet men inte jätte mycket iaf! Får vara extra snäll mot pappa ett tag framöver!
.
Imorgon åker jag förmodligen och provrider två ponnyer. Sen efter det ska jag bestämma mig vilka av de 4 ponnyer jag tyckte bäst om och sen utöver det betsämma mig om jag vill ha den eller inte :)
.
Längtar redan!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0