Har egentligen inte tid att blogga...

Näst sista skoldagen nu då. Helt sjukt vad året har gått fort :o Till hösten går jag i 8:an, betyg och mer press i skolan = mindre tid. Jag som tyckte 7:an var jobbig! Lite bra betyg ska jag allt få ihop. Nu till hösten kommer de ju också ändra betygen, så istället för IG,G,VG och MVG ska det heta A,B,C,D,E och F. Och det kommer bli svårare att få MVG (eller i det fallet A) Får väll helt enkelt hoppas på det bästa.
.
Riwe gick i ridhuset idag. I början var han lite fjantig och det var lite ''antingen eller'' Antingen så gick han fint i form på rakt spår eller så var det inte lyssna något. Så arbetade mycket på volter idag eftersom han har lätt att gå i form på volter. Han blev faktikst väldigt fin när vi kom till hälften av ridpasset och gick super! Nöjd med honom idag.
.
Imorgon är det mycket som händer och jag kommer inte ha någon tid alls att blogga. Först är det skolavslutning, vidare med pappa till queens och lämna tillbaka den vita KL tröjan. Ska spela minigolf med familjen och min kompis familj. Hem och äta mat och tårta med dem. Och sedan blir det till stallet, Riwe vilar. Jossan sover hos mig imorgon med det tror jag. På torsdag sover jag hos Jossan. Så ska se om jag hinner blogga torsdag morgon innan vi drar till stallet men det kommer ett tidsinställt imorgon och även på torsdag tror jag :)
.
Söt bild på Jossan och Riwe i vintras när jag var i Spanien!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0