Hoppträning

Hopptränade ju idag och det gcik väll sådär idag. Jag red dåligt och han var för pigg. Han blir så stark när han är pigg och då blir det lite mer drag kamp mellan mig och honom och det blir lite ojämnare tempo runt banan som vi hoppade idag. Slutade iaf på en bana på 1 - 1.10 och det kändes väll okej men inte den bästa träningen vi har haft!
.
Förresten så har jag vart och provridit två ponnyer i tisdags och en av ponnyerna är jag lite smått intresserad av! Allt är perfekt utom en liten sak (eller det är rätt stort) Sen ska jag ju även åka och provrida två ponnyer förmodligen på söndag så får se om jag fortfarande tycker om ponnyn eller om jag fasna för nån av de två ponnyerna jag provrider på söndag!
.
Riktig snygg bild från tävlingen i söndags!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0