Kul med förslag!

Kan ni inte ha typ dagens ryttare, så hissar ni typ ryttare som ni känner som ni tycker rider bra eller som kämpar bra med sin häst eller nått? :) Bra blogg!

Denna kommentaren slank in igår kväll, visst kan vi kanske försöka att fixa detta. Men absolut bara att hissa ryttare och inte att dissa. Istället för dagens ryttare skulle jag kunna tänka mig veckans ryttare, då man kan tänka ut en mer speciell och inte bara ta en varje dag för att det ska bli mer bloggning. Men ska ta mig ett snack med Linnea om detta och jag tror ni kan vänta er veckans ryttare i bloggen om ett tag. Tack för iden och roligt att du gillar bloggen! :)

/ Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0