Kul

Vart i stallet hela 6,5 timmar! Åkte dit vid halv 1 och åkte hem vid 7 :) Grejat hela dan + ridit Riwe. Han gick väll sådär idag. Var koncentread på allt annat utan mig och var väldigt velig. Re bara i paddocken ungefär 15 minuter och sedan ut 15 minuter. Så de blev ett kort ridpass idag. Han var helt okej när vi red och längde på bra. Han brukar faktikst gå väldigt bra dagen efter om han har gått dåligt. Så vi får hoppas att han går bra imorgon.
Såg också innan vi åkte att vajern hade gått av på transporten så fick åka till biltema och köpa en ny! Den har vart lite halvt trasig men nu räkte det för vajern, hahha...
.
Hoppas det inte regnar allt för mycket imorgon. Men tror att det skulle vara typ som idag. För att vara på den säkra sidan har jag packat lite alla möjliga täcken :) Ländtäcket åkte in itransporten, regntäcket med. Han kommer åka i ett fleecetäcke. Ska packa med mig alla möjliga kläder till mig imorgon med :) Hahha, hatar att vara blöt, då är det alltid bra att ha med sig ombytes kläder!
.
Förresten så är det jätte kul att ni börjat kommentera! Bli så mycket roligare att blogga då. Fortsätt så! :)
.
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte ha typ dagens ryttare, så hissar ni typ ryttare som ni känner som ni tycker rider bra eller som kämpar bra med sin häst eller nått? :3 bra blogg!

2011-06-18 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0