Lite allt möjligt

Skolan först, slutade 2 idag. Men hade bara 3 lektioner idag och två av dem bestog av film. Sista riktiga skoldagen för mig var det idag. Måndag ska alla 7:or, 8:or och 9:or till unda. På tisdag är det städning och vara tillsammans med klassen och på onsdag slutar vi :)
.
Mamma hämtade mig efter skolan och så åkte vi direkt till stallet. Riwe fick komma ut i skogen idag. Red på hackamoret, som han egentligen inte går jätte bra med. Använder det mest när jag bara skrittar på honom. Men vet inte varför jag tog det just idag. Han blir väldigt stark med hackamoret och vill gärna springa iväg men annars skötte han sig helt okej.
.
Sedan bar det av och provrida ponny. Hämtade först min kusin, Camilla eftersom Ika är i Grekland så fick hon åka med istället. Mamma är inte jätte insatt i det här med köp av ponny mm. så det är alltid bra att han med sig någon som kan lite mer än mamma.
Jennie kommer inte och fotar mig imorgon, hennes kamera har gått sönder så det får bli en annan gång!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0