Min dag...

Åkte till runt halv 10 i morse. Riwe fick gå en tur i skogen. Han har fått tagit det lugnt nu de senaste dagarna men vill vara extra försiktig efter tränings dagarna. Blev en snabbis i stallet och vidare ut till Hogstorp till Jossan. Vi åkte ut till överby och kollade lite. Hittade bara ett par shorts som jag köpte. Hittar inget nu för tiden !? Har bara vinter kläder hemma. Tjocka varma tröjor som man bara går och svettas i. Behöver sommarkläder! Får väll gå och svettas ett tag till...
Sedan vidare till stallet i Munkedal. Där Jossan har sin ponny Vesuv och där jag stog innan. Var roligt att träffa att träffa alla goa människor och träffade även myggis :) Tyvärr var inte malin där. Får ses nån annan gång. Tog lite kort på Jossan när hon red Vesuv och jag hoppade även upp på honom. Det var ett tag sen jag red honom och det gick faktiskt väldigt bra. Han är lite speciell den lilla knasponnyn. Har sitt lilla speciella sätt men hoppade faktikst ett hinder som låg på 1 meter.
Vesuv i våras :)
Jossan och Vesuv
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0