Min och Riwes outfit till helgen

Riwe:
Schabrak: GlenGordon
Luva: GlenGordon
Benskydd: John Whitaker fats svarta (dock ett par andra bakskydd)
Sadel: Stubben
Träns: Ett från hööks
Martingal: Jacson
Pannband: Strasspannband
Linnea:

Ridbyxor: John Whitaker
Sockar: Kingsland
Stövlar: Tretorn Advance
Skjorta: En från hööks (ska kolla på en på queens imorgon, tar den om jag hittar någon)
Tröja: Kingsland
Hjälm: GPA Speed Air eller John whitkar, har inte bestämt mig ännu
.
Vad tycker ni, GPA Speed Air eller John Whitaker ?
Kom också på nu, det är en liten röd kant på schabraket och på min tröja har jag rosa på armbågarna, e det något man tänker på eller ska jag byta tröja ?
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0