Min och Riwes planering v. 24

Här kommer min och Riwes planering inför veckan :)
.
Linnea:
.
Måndag: Sjuk, stallet
Tisdag: Skolan (om jag ör frisk) stallet
Onsdag: Skolavslutning (sommarlov) åka till queens och byta den vita tröjan jag köpte för två veckor sen, stallet, göra något med familj och en kompis
Torsdag: stallet på förmiddan, åker till Jossan på eftermiddan
Fredag: Munkedal i stallet med Jossan, Mitt stall senare
Lördag: Stallet, fixa allt inför tävlingen
Söndag: Tävla
.
Riwe:
.
Måndag: Ut
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Vila
Torsdag: Hoppa lite inför tävlingen på söndag
Fredag: Skritta Ut
Lördag: Dressyr 20-30 minuter, Ut 20 minuter
Söndag: Tävla
.
Så ser min och Riwes vecka ut!
.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0