Mycket att göra!

Har haft fullt upp de senaste dagarna därav mitt bloggande. Igår var det först provrida två ponnyer och sedan till mitt egna stall och rida Riwe. Idag är det lugnare och ska åka till stallet senare ikväll, såg att Riwe var lite snuvig igår så han ska ta det lugnt några dagar!
Imorgon är är det stallet och sedan vid halv 6 ska jag åka till Munkedal. Ska även bestämma imorgon när Riwe och Hasse ska börja gå ute dygnet runt. Dock ska de bara göra det i två veckor sen åker de in igen. Det blir lättare att de går ute dygnet runt medans vi åker till falsterbo så slipper det vara någon annan som mockar åt en och så :)
Ska även göra sån här ''kolla masken'' eftersom vi ska byta lite hagar mm. Vi är väldigt noga med sånt i stallet.
Någon dag nu under veckan kommer veterinären och ska vaccinera Riwe. Han/hon kommer ringa samma dag hon/han kommer till stallet! Så har förberett pappa att han får köra ut mig till stallet...
.
Efter falsterbo drar jag till Spanien i ungefär 10 dagar (14-23 Juli) Sen någon gång mellan det kanske det kommer en ny liten polle ? Nej, inte alls säker om det blir så, mycket kvar som ska fixas mm. Men man kan ju alltid hoppas! :)
.
Surpuppa! <3
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0