Mycket som ska göras idag!

Ska åka ut till stallet nu någon gång innan lunch. Kommer nog tillbringa min tid där idag! Eftersom jag och Riwe ska tävla imorgon blir det att packa och greja inför det. Riwe ska även gå i paddcoken/ridhuset idag för att känna igenom honom. Inte alls hårt ridpass utan lagom och sedan blir det skritta ut en sväng! Dock har jag funderat på om jag ska skita i paddocken och bara rida ut men jag vill känna igenom honom lite så blir ung bara 10-15 minuter i paddocken.
.
Detta ska göras idag:
.
♥ Jag har lunchen, så ger alla hästar lunch
♥ rida Riwe
♥ Bada Riwe
♥ Mocka
♥ Göra höpåsar + till transporten
♥ Byta vatten i boxen
♥ Smörja sadel och träns
♥ När Riwe har torkat blir det att borsta honom fin och fläta svansen (som han bara har över natten för att den ska bli lockig och fin!)
♥ Packa in allt i transporten
.
Det var nog det, har säkert missat ngt som jag kommer på senare! :)
.
Bild i repris men sitter vid mammas data!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0